Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
Σελίδα 1 από 1
Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Ποία η προς θάνατον αμαρτία; Σύμφωνα με τους ερμηνευτές είναι η Βλασφημία του Αγ. Πνεύματος, η αμαρτία του Ιούδα, η άρνηση της Πίστεως στο Χριστό και της αγάπης (+Π.Ν.Τρεμπέλα, Υπόμνημα στις Επιστολές, τόμ. 3, σελ. 524)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: Μετά από όλα αυτά τα ανωτέρω και κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις πόσο ασφαλής και βεβαία θα είναι η σωτηρία αυτών που θα πάρουν το χάραγμα του Αντιχρίστου εκουσίως;
.......Antistrofa
Δ] Δεν θα υπάρχει δυνατότητα μετάνοιας για τους χαραγμένους;
Είναι αλήθεια ότι η Αγία Γραφή ομιλεί εν προκειμένω με χαρακτηριστική αυστηρότητα, χωρίς να αφήνει περιθώρια μετανοίας. Και αλλού υπάρχουν στιγμές μέσα στην ιερά Βίβλο που η τιμωρία του Θεού είναι καίρια, απότομη, αποφασιστική, κάθετη… Θεωρητικά, ως υπόθεση εργασίας, θα λέγαμε, δεν θα μπορούσε κάποιος να μετανοήσει; Να καταλάβει ότι έκανε λάθος και να ζητήσει συγγνώμη; Όπως κι ο απόστολος Πέτρος; Σίγουρα, Ναι. Αλλά ο Ιούδας αυτοκτόνησε. Έπαθε τόσο μεγάλη ζημιά και έδωσε τόσο μεγάλα δικαιώματα στον διάβολο, που δεν μπόρεσε να γυρίσει πίσω. Πρόδωσε τον Χριστό για ένα τόσο ευτελές θέμα! «Εισήλθε ο Σατανάς στην καρδιά του»! (Λουκ. κβ΄ 3). Υποκρισία, κοροϊδία και συμφέρον. Είδε αλλιώς τον Χριστό και τον είδε έτσι από μικροσυμφέροντα. Δεν τον αγάπησε. «Όποιος δεν αγαπάει τον Χριστό, μαράν αθά» (Α΄Κορ. ιβ΄ 22). Χάνεται, αφορίζεται. Ο Ιούδας αγάπησε μόνο τον εαυτό του και παραδέχτηκε απλά την αθωότητά του Χριστού, ενώπιον των σταυρωτών του…
Πως όμως λέγεται αυτό το αμάρτημα; Να βλέπεις διαστρεβλωμένα τον Χριστό; Να βλέπεις τα θαύματα και όλα τα έργα Του και να τα αποδίδεις αλλού, γιατί δεν μπορείς να τα ανατρέψεις με το διάλογο; Αυτό ακριβώς είναι το αμάρτημα της βλασφημίας του αγίου Πνεύματος! Αμάρτημα ασυγχώρητο! (Ματθ. ιβ΄ 31). Είναι τόσο μεγάλη η ζημιά που παθαίνει ο άνθρωπος που δεν μπορεί να γυρίσει πίσω
http://antiairetikos.blogspot.gr/2012/08/blog-post_19.html
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Γέροντας Αμβρόσιος της Μονής Δαδίου¨
Ὅσοι πάρουν τό χάραγμα ( 666 ), δέν θά βροῦν στιγμή ἡσυχίας! Ἀποκαλύψεις τοῦ Γέροντος Ἀμβροσίου
Γιατί είναι τυφλωμένα τα πνεύματά μας, η καρδιά μας είναι σκοτισμένη, δεν έχει Πνεύμα Θεού, για να μεταδώσει και στον πλησίον, να μεταδώσει εις τον συνάνθρωπο Πνεύμα Θεού. (σελ. 233)
Να μη λέμε, να πάμε «επάνω», αλλά νά πάμε «ψηλά», γιατί και επάνω καιροφυλακτεί ο πονηρός, να μας γκρεμίσει. Μόνο όταν μπούμε στον Παράδεισο δεν κινδυνεύουμε. Επειδή έρχονται πολύ δύσκολες μέρες για την ανθρωπότητα, ο Θεός πήρε ορισμένους ανθρώπους και τους έκανε αξιωματικούς. Τα πράγματα θα εξελιχθούν πολύ γρήγορα. Ό διάβολος θα κυριαρχήσει. Όσοι τον πλησιάσουν, θα τους τσακίσει, θα τους συντρίψει. Φίλους αυτός δεν έχει... Βρεθήκαμε στους έσχατους καιρούς εμείς οι ταλαίπωροι, και οι μοναχοί και κοσμικοί, αλλά ο αγώνας είναι αγώνας. Δεν θα σταματήσεις τον αγώνα ούτε δευτερόλεπτο.
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:¨
Γεροντας Γαβριηλ:
Όποιος «σφραγιστεί» μετάνοια δεν υπάρχει είναι χαμένος...
http://www.pentapostagma.gr/2012/10/blog-post_5794.html
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
sarotos έγραψε:δεν υπαρχει τιποτε που να μεινει ασυνχωρητο εκτος απο την αυτοκτονια.
βεβαιως και υπαρχει δυνατοτητα μετανοιας για τους χαραγμενους, οπως και σε ολα αμαρτηματα, οπως και ολοι οι αρνητες Χριστου με παντοιους τροπους εχουν το δικαιωμα της μετανοιας.
η δυσκολια της μετανοιας ειναι θεμα προς συζητηση και οχι η δυνατοτητα της. η δυνατοτητα μετανοιας, ειναι δεδομενη!
οποιος εξαλου λεει το αντιθετο, ερχεται σε πληρη αντιθεση με την ιδια την Αγια Γραφη..
παρακατω ειναι οι πληγες που πευτουν στους σφραγισμενους:
Καὶ ὁ τέταρτος ἐξέχεε τὴν φιάλην αὐτοῦ ἐπὶ τὸν ἥλιον· καὶ ἐδόθη αὐτῷ καυματίσαι ἐν πυρὶ τοὺς ἀνθρώπους, 9 καὶ ἐκαυματίσθησαν οἱ ἄνθρωποι καῦμα μέγα, καὶ ἐβλασφήμησαν οἱ ἄνθρωποι τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ τοῦ ἔχοντος ἐξουσίαν ἐπὶ τὰς πληγὰς ταύτας, καὶ οὐ μετενόησαν δοῦναι αὐτῷ δόξαν.
βλεπουμε λοιπον πως η πληγη της 4ης φιαλης εδοθη στους ανθρωπους προς την μετανοια τους, οντας σφραγισμενοι και εχουν ηδη προσκυνησει τον αντιχριστο.
Καὶ ὁ πέμπτος ἐξέχεε τὴν φιάλην αὐτοῦ ἐπὶ τὸν θρόνον τοῦ θηρίου· καὶ ἐγένετο ἡ βασιλεία αὐτοῦ ἐσκοτωμένη, καὶ ἐμασῶντο τὰς γλώσσας αὐτῶν ἐκ τοῦ πόνου, 11 καὶ ἐβλασφήμησαν τὸν Θεὸν τοῦ οὐρανοῦ ἐκ τῶν πόνων αὐτῶν καὶ ἐκ τῶν ἑλκῶν αὐτῶν, καὶ οὐ μετενόησαν ἐκ τῶν ἔργων αὐτῶν.
ετσι και εδω, βλεπουμε την πληγη της 5ης φιαλης να πευτει επανω στους χαραγμενους για την μετανοια τους.
το οτι δεν εμετανοησαν και στις 2 περιπτωσεις, δεν ειναι ενα απολυτο γεγονος προφανεστατα, καθως θα υπαρξουν και ανθρωποι οι οποιοι θα μετανοησουν. σαφως και θα ειναι η εξαιρεση στον κανονα.
η δυνατοτητα μετανοιας βεβαιως και υπαρχει.
ποιος ομως θα μετανοησει?
ισως καποιοι ελαχιστοι..
εξαλου, για μενα οσοι ειναι αριθμοποιημενοι, ειναι ηδη αρνητες Χριστου και δεν διαφερουν καθολου ως προς την αρνηση Χριστου απο τους ηδη υπαρχοντες χαραγμενους. οπως μετανοια υπαρχει και για αυτους τωρα, ετσι μετανοια υπαρχει παντοτε.
το προβλημα ειναι ως προς την δυσκολια της μετανοιας στην μια περιπτωση και στην αλλη.
ως προς την αρνηση Χριστου, ειναι το ενα και το αυτο!
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:ΝΑΙ ΑΛΛΑ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΘΑΝΑΤΟΥ , ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΑ ΑΜΥΔΡΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ...
ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΦΡΑΓΙΣΤΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΥΣ..
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΙΣΣΟΡΟΠΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΧΟΙΝΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΟΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΠΡΟΠΟΝΗΤΟΙ..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ..
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Αν όμως και σε αυτήν την περίπτωση ο Θεός «αποσύρεται» διακριτικά και επιτρέπει την άρνησή του – εν είδει «απάλειψης» του Βαπτίσματος – παρά την ύπαρξη στους βαπτισμένους της Χάριτός του σεβόμενος το ανθρώπινο αυτεξούσιο, ας αναλογιστούμε εκ του αντιθέτου πόσο περισσότερο ισχύει η δυνατότητα εξάλειψης της αμαρτίας της υποταγής στο δαίμονα και της επίδρασής του στον άνθρωπο. Εδώ θέλει πολύ προσοχή η επιλεκτική χρήση λόγων αγίων και σύγχρονων γερόντων από μερικούς προς επίρρωσιν των θέσεών τους. Αλάθητοι δεν είναι σε όλα οι άγιοι και πολλώ μάλλον κατόπιν παραχάραξης των λόγων τους. Επί παραδείγματι στη γνωστή επιστολή του γέροντος Παϊσίου για τις ταυτότητες πρέπει να εκλέξουμε την υπερβάλλουσα στο Χριστό αγάπη του και την ποιμαντική του αγωνία να μην προδώσει κάποιος την πίστη του πλανώμενος καθ’ οιονδήποτε τρόπο και όχι την κατά γράμμα χρήση στοιχείων του κειμένου του αγίου αυτού ανδρός που ίσως να αποτελούν και προσωπικές θέσεις που μπορεί και να σφάλλουν ή να τις θωρούμε εμείς στραβά, όπως συνέβη και συμβαίνει με πολλούς αγίους ανά τους αιώνες και με γνώμες τους που προκάλεσαν σύγχυση ή και αιρέσεις ακόμη (βλ. άγιο Αυγουστίνο). Το αλάθητο ανήκει στην Εκκλησία και μόνο ως Σώμα Χριστού.
Τελικά, θα αναρωτηθεί κάποιος, ο γράφων ωθεί στην άνευ πολλών ενδοιασμών και με την υφέρπουσα «κουτοπονηριά» μιας επικείμενης μετάνοιας λήψη μιας εξαλείψιμης δαιμονικής σφραγίδας; Σε καμία περίπτωση. Η βεβαιότητα της σωτηρίας δεν είναι κτήμα κανενός, ούτε και των μεγάλων αγίων που έτρεμαν την κρίση του Θεού ο οποίος άλλωστε «ου μυκτηρίζεται»8.
.....
Aς μη λησμονούμε άλλωστε ότι οι σφραγισμένοι στη συντριπτική τους πλειοψηφία θα είναι ήδη αποστάτες της κατά Θεόν ζωής και η αντίχριστη βούλα απλώς θα επισφραγίσει την ήδη εν αυτοίς εσωτερική πραγματικότητα. Το παρόν κείμενο απευθύνεται επομένως μάλλον στους καλοπροαίρετους ολίγους εκείνους που θέλουν να μείνουν με τον Θεό και να μην απωλέσουν τη μετ’ αυτού αιωνιότητα.
http://fdathanasiou.wordpress.com/2011/01/10/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%80%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84/
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
xristoforos έγραψε:αν ενα κοριτσι το διακορευσουν βιαζοντας το..θα ναι αγνο στα ματια του Θεου
ετσι μπορει να γινει κ με το χαραγμα...οτι αν του το επιβαλλουν με το ζορι...μπορει να ειναι αχαραχτος στα ματια του Θεου
αλλα περισσοτερο κλινω στην αποψη οτι δεν υπαρχει μετανοια μετα το χαραγμα χωρις να ειμαι κ σιγουρος
οσον αφορα τους χαραγμενους..σκεφτειτε κατι..οτι οι ανωνυμουζ προλειαινουν το εδαφος.....ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΙ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΖΟΜΠΙ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΖΩΑ..ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ..ΑΡΙΘΜΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!
ΑΡΑ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥΖ....ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Πάντες δὲ οἱ λαβόντες τὴν σφραγῖδα τοῦ Ἀντιχρίστου καὶ προσκυνήσαντες αὐτῷ, ὡς Θεῷ τῷ ἀγαθῷ , οὐκ ἔχουσί τινα μερίδα ἐν τῇ βασιλείᾳ τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ μετὰ τοῦ Δράκοντος βληθήσονται ἐν τῇ γεέννῃ.
Αγ.Εφραίμ ο Σύρος
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Το χάραγμα του θηρίου « τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ (=χξς'=666)» (Αποκ. 13, 16-18), είναι σφραγίδα δουλείας στον αντίΧριστο[ και άρνηση Χριστού, με πιθανότατο και κατά κανόνα αποτέλεσμα την οριστική αιώνια απώλεια της ψυχής και του αναστημένου σώματος, τα οποία θα δέχονται αιωνίως και βασανιστικά, σε τόπο φρικιαστικό και με παρουσία δαιμόνων, την άκτιστη καυστική ενέργεια του Θεού.
Η απώλεια της πίστης και των ψυχών πολλών, που δεν γνωρίζουν όσα θα έπρεπε, θα είναι δραματική και προφητευμένη εξέλιξη. Παλαιότερα ο π.Εμμανουήλ γράφει:
“το χάραγμα τού αντιΧρίστου είναι αναφαίρετος αμαρτία, είναι αιώνιος θάνατος....το οποίον σφραγίζει τήν όλην προσωπικότητα του ανθρώπου και αποτελεί βλασφημίαν κατά του Άγίου Πνεύματος, η όποία δεν έχει άφεσιν.."
Αν και αυτή η θέση έχει αντίθετη άποψη στο αδύνατον της μη συγχώρησης από τον Θεό, εντούτοις όλοι ομολογούν την τεράστια δυσκολία του να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Πολύ δε περισσότερο σε μια τρομακτική περίοδο, άνευ εύκολης προσέγγισης στο έγκυρο μυστήριο της εξομολόγησης στην υπό διωγμό αληθινή εκκλησία, όπως αυτή που θα εξελίσσεται εκείνα τα έτη. Με λίγα λόγια, το σχεδόν αδύνατον ισοδυναμεί κατά κανόνα με το αδύνατον. Ποιος σώφρων χριστιανός θα ήθελε να ρισκάρει την ισορροπία του στο τεντωμένο σκοινί της αιώνιας αβύσσου;
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
FirstLast έγραψε:Με κάθε επιφύλαξη, διαβάζοντας εδώ http://www.freesiters.com/siters/profities/home/propeteies/page:4 (και να σημειώσω χωρίς να έχω τα αυθεντικά κείμενα στην κατοχή μου) μου έκανε εντύπωση αυτό:
".... Τότε θέλει τοὺς ἀποκριθῆ μὲ πολλὴν κακίαν λέγον¬τας• πόθεν νὰ σᾶς δώσω ἐγῶ ψωμί; ποῦ νὰ εὕρω τὸ κρασί, ἢ τὸ νερόν; μὴ νὰ εἶμαι ἐγὼ ὀ Θεὸς νὰ σᾶς τὰ δώσω αὐτά; ἢ γῆ δὲν θέλη νὰ βρέξη, πόθεν λοιπὸν νὰ εὕρω ἐγὼ τροφὴν νὰ σᾶς δώσω; δοτὲ καὶ ἐσεῖς ἐμένα. Τότε οἱ ἄνθρωποι, ὡσὰν ἀκούσουν τὴν τοιαύτην ἀπόκρισιν τοῦ Ἀντίχριστου, θέλουν γνωρίση ὅτι αὐτὸς εἶναι ὁ Ἀντίχριστος, καὶ θέλουν κλαύσῃ μεγάλως, κρούοντες τὸ στῆθος τους καὶ τὸ πρόσωπόν τους, καὶ λέγοντες• ὦ τῆς συμφορᾶς τῆς μεγάλης• ὦ τῆς κακῆς πραγματείας• ὦ εἰς τὸν γελασμὸν ὅπου ἐπάθαμεν, ὦ εἰς τὸ πταίσιμον ὅπου ἐπταίσαμεν ὦ εἰς τὸ κακὸν ὅπου ἐπέσαμεν ἀλλοίμονον, πῶς, ἐπλανέθημεν• ἀλλοίμονον, πῶς ἐγελάσθημεν ἀλλοίμονον εἰς ἠμᾶς, πῶς μᾶς ἐξεπλάνεσεν ὁ πλάνος ἐτοῦτος• ἀλλοίμονον εἰς ἠμᾶς πῶς μᾶς ἔπιασεν ὁ τύραννος μὲ τὸν δόλον του• ἀλλοίμονον, πῶς ἐπιάσθημεν εἰς τὸ δίκτυον τοῦ μιαροῦ τούτου• δὲν ἀκούαμεν ταῖς γραφαῖς; δὲν ἐβλέπαμεν πῶς ἐπαράγγελαν τὰ βιβλία τῆς Ἐκκλησίας μας; τί ἠτον αὐτὸ εἰς ἠμᾶς καὶ ἐγελάσθημεν; πόσαις φοραῖς τὰ ἠκούσαμεν αὐτὰ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν ὅπου τὰ ἐδίδασκαν; καὶ τώρα πῶς ἐπλανέθημεν; Ταῦτα λέγοντες θέλουν φύγῃ εἰς τὰ ὄρη, καὶ εἰς τὰ σπήλαια, νὰ κλαίουν τὴν ἁμαρτίαν τους, καὶ μὲ συντετριμμένην καρδίαν νὰ παρακαλοῦν τὸν Θεὸν νὰ τοὺς συμπαθήσῃ τὴν ἀσέβειάν τους. Ὁ δὲ Θεός, ὡς ἐλεήμων καὶ φιλάνθρωπος ὅπου εἶναι, τοὺς θέλη γλυτώσει ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ μιαροῦ Ἀντίχριστου, καὶ θέλει τοὺς σκεπάσει μὲ τὸ χέρι του, νὰ μὴ τοὺς εὕρη ὁ πλάνος αὐτός. Καὶ οἱ μὲν μετανοήσαντες ἔτζι θέλουν πάθη. Ὅσοι δὲ θέλουν εἶσται εἰς τὰ κάστρη καὶ εἰς ταῖς χώραις μέγαν πόνον θέλουν ὑπομείνη• τότε οἱ ἄνθρωποι ἀπὸ τὴν ἀνατολὴν θέλουν ἔλθη εἰς τὴν δύσιν, νομίζοντες ὅτι ἐκεῖ εἶναι καλοπάθεια• ἄλλοι δὲ ἀπὸ τὴν δύσιν θέλουν πηγαίνῃ εἰς τὴν ἀνατολήν, μὴν ἠξεύροντες ὅτι εἰς κάθε τόπον εἶναι ἡ τοιαύτη κακοτυχία καὶ ταλαιπωρία. Τοιαύτη λύπη καὶ θλίψις θέλει γένη ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκεῖναις, οἵα οὐ γέγονεν ἀπὸ τοῦ αἰῶνος, ὡς ὁρίζει ὁ Κύριος εἰς τὸ ἅγιον Εὐαγγέλιον. Τότε ἀλλοίμονον εἰς ταῖς ἐγγαστρωμέναις, καὶ εἰς ταῖς ὀρφαναῖς, καὶ εἰς ὅλους τοὺς ἀνθρώπους• τὴν ἡμέραν θέλουν ἀπαντεχένει τὴν νύκτα, καὶ τὴν νύκτα θέλουν ἀπαντεχένει τὴν ἡμέραν• και τὴν μὲν ἡμέραν θέλουν λέγη : Πότε νὰ γένη νύκτα, νὰ ἀναπᾳυθοῦμεν ἀπὸ τοὺς κόπους καὶ τοὺς πόνους; πότε νὰ νυκτῶσῃ, νὰ μὴν ἤμεσθεν ἔξυπνοι καὶ πεινοῦμεν, πότε νὰ βραδιάσῃ, νὰ μή μας εὑρίσκουν τὰ θηρία καὶ μᾶς τρώγουν; τὴν δὲ νύκτα πάλιν ἀκούοντες τὰς ἀστραπὰς καὶ τὰς βροντάς, νὰ λέγουν : Πό¬τε νά ξημερώση, νὰ ἰδοῦμεν κἂν τὸ φῶς τῆς ἡμέρας; πότε νὰ ἀνατείλῃ ὁ ἥλιος, νὰ γνωρίσωμεν τοὺς γείτονάς μας; πότε νὰ γένη ἡμέρα, νὰ ἰδοῦμεν τοὺς συγγενεῖς μας; κἂν νὰ παρηγορηθοῦμεν ὀλίγον; ἔτζι νὰ λέγουν λυπούμενοι καὶ κλαίοντες. Τότε ὅλη ἡ γῇ κλαίει• ὁ οὐρανὸς κλαίει• ἡ θάλασσα, ὁ ἀήρ, ὁ αἰθήρ, ὁ ἥλιος, καὶ ἡ σελήνη, καὶ τὰ ἄστρα κλαίουν, καὶ τὰ ἄγρια καὶ ἀνήμερα ζῷα κλαίουν• τότε κλαίουσι καὶ τὰ ὄρη καὶ οἱ κάμποι διὰ τὸ γένος τῶν ἀνθρώπων τὰ δένδρα καὶ τὰ φυτά, οἱ πέτραις καὶ τὰ ξύλα, ὅλα θέλουν λυποῦνται διὰ τοὺς ἀνθρώπους, πὼς ἐπλανέθησαν, πῶς ἐγελάσθησαν, πῶς ἀπατήθησαν, καὶ ἐπροσκύνησαν τὸν πλάνον Ἀντίχριστον• καὶ οὐ μόνον τοσούτον, ἀλλὰ ἐδέχθησαν καὶ τὴν μιαρᾶν τοῦ σφραγῖδα, καὶ ἀρνήθησαν τὸν τίμιον καὶ ζοωποιὸν Σταυρόν. Κλαύσει θέλουν τότε καὶ οἱ Ἐκκλησίαις τοῦ Θεοῦ πένθος μέγα• διότι μήτε λειτουργία, μήτε ἄλλη ὑπηρεσία θέλει γίνεται πλέον ἀμἠ ὅλα θέλουν καταπατηθῆ ὥσπερ σκύβαλα• τὸ τίμιον σῶμα καὶ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ δὲν θέλει φανῆ εἰς ταῖς ἡμέραις ἐκεῖναις• ἡ λειτουργία θέλει σβυσθῇ οἱ ψαλμωδίαις θέλουν παύσει• αἱ ἀναγνώσεις τῶν γραφῶν δὲν θέλουν ἀκουσθῇ• ἠ διδαχὴ καὶ αἱ ψυχωφελεῖς διηγήσεις θέλουν καταργηθῇ• μόνον ὀ θρῆνος θέ¬λει περισσεύει• οἱ ἀναστεναγμοὶ θέλουν πληθένει• οἱ θλίψεις θὲλουν αὐξαίνει• τότε τὸ χρυσίον καὶ τὸ ἀργύριον θέλουν τὸ ρίχνει εἰς ταῖς στράταις, καὶ κανεὶς δὲν τὸ θέλει μαζώνει• τὰ πολύτιμα καὶ ζηλευτὰ πράγματα, ὅλα θέλουν μισηθῇ εἰς τὰς ἡμέρας ἐκεῖνας• διότι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι θέλουν ἀγωνίζεσθαι μόνον, πὼς νὰ φύγουν ἀπὸ τὸ πρόσωπον τοῦ πλάνου Ἀντιχρίστου, καὶ εἰς κανένα τρόπον δὲν θέλουν δυνηθῆ νὰ τὸν ἀποφύγουν διότι ἔχοντες τὴν μιαρᾶν του σφραγίδα, θέλουν εἶναι φανεροί, καὶ γνωστοί εἰς ὅλους τοὺς ἀνθρώπους. Ἀπὸ μέσα θέλει, εἶσται φόβος, ἀπὸ ἔξωθὲν τρόμος• εἰς ταῖς νύκταις καὶ ἡμέραις, εἰς ταῖς στράταις καὶ εἰς τὰ σπίτια• εἰς ταῖς στράταις θέλουν κείτεσθαι τὰ βρωμερὰ κορμιὰ τῶν ἀποθνησκόντων, καὶ εἰς τὰ σπίτια θέλει εἶσται πεῖνα, καὶ δίψα• εἰς ταῖς στράταις θέλει εἶσται σύγχυσις καὶ ἀνάκατωσις, καὶ εἰς τὰ σπίτια δάκρυα ἀπαρηγόρητα• τότε θέλει μαρανθῇ ἡ εὐμορφία τῆς ὄψεως τῶν ἀνθρώπων διότι θέλουν γενῇ τὰ πρό-σωπά τους ὡσὰν πρόσωπα νεκρῶν• ἡ εὐμορφάδα τῶν γυναικῶν θέλει χαθῇ• ἡ ἐπιθυμία θέλει παύσει• καὶ λοιπὸν ἀλλοίμονον εἰς τοῖς ἀνθρώποις τοῦ καιροῦ ἐκείνου. Ἀλλ’ οὖν ὁ φιλάνθρωπος καὶ εὔσπλαγχνος Θεὸς δὲν θέλει ἀφήσει τὸ πλάσμα του νὰ παιδευθῇ εἰς πολλὰς ἡμέρας• ἀμὴ οἱ τρεῖς ἥμισυ χρόνοι ἐκεῖνοι ὅπου προείπαμεν, ὅτι θέλει κάμει ὁ Ἀντίχριστος βασιλεύς, θέλουν κολοβωθῆ, καί, θέλουν ὀλιγωθοῦσι, διὰ τὴν μετάνοιαν ἐκείνων ὅπου θέλουν φύγη εἰς τὰ σπήλαια, καὶ εἰς ταῖς τρύπαις τῆς γῆς, νὰ μετανοοῦν εἰς τὴν ἀσέβειάν τους• καθὼς τὸ ὁρίζει καὶ ὁ Κύριος εἰς τὸ κατὰ Ματθαῖον Εὐαγγέλιον : Καὶ εἰ μὴ ἐκολοβώθησαν αἱ ἡμεραι ἐκεῖναι, οὐκ ἂν ἐσώθη πάσα σὰρξ διὰ δὲ τοὺς ἐκλεκτοὺς κολοβωθήσονται αἱ ἡμεραι ἐκεῖναι. Ἀφόντις γοῦν πληρωθοῦν οἱ τρεῖς ἥμισυ χρόνοι, παρευθὺς ὡς ἐν συντόμω θέλει ἀφανισθῆ καὶ ἡ βασιλεία τοῦ μιαροῦ Ἀντιχρίστου, νὰ καταργηθῆ ἡ δύναμίς του, καὶ ἡ πολλή του ὐπερηφάνεια• καὶ αὐτὸς νὰ ὑπάγῃ εἰς τὴν αἰώνιον κόλασιν, καθὼς τὸ μαρτυρεῖ καὶ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος εἰς τὴν Ἀποκάλυψίν του, καὶ λέγει : «Καὶ εἶδον τὸ θηρίον, καὶ τοὺς βασιλεῖς τῆς γῆς, καὶ τὰ στρατεύματα αὐτῶν συνηγμένα ποιῆσαι πόλεμον μετὰ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου, καὶ μετὰ τοῦ στρατεύματος αὐτοῦ καὶ ἐπιάσθῃ τὸ θηρίον, καὶ μετὰ τούτου ὁ ψευδοπροφήτης ὁ ποιήσας τὰ σημεῖα ἐνώπιον αὐτοῦ, ἐν οἶς ἐπλάνησε τοὺς λαβόντας τὸ χάραγμα τοῦ θηρίου, καὶ τοὺς προσκυνούντας τῇ εἰκόνι αὐτοῦ• ζῶντες βληθήσονται οἱ δύο εἰς τὴν λίμνην τοῦ πυρὸς τὴν καιομένην ἐν τῷ θείῳ• καὶ οἱ λοιποὶ ἀπεκτάνθησαν ἐν τῇ ρομφαῖα τοῦ καθη-μένοῦ ἐπὶ τοῦ ἵππου, τῇ ἐκπορευομένη ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ, καὶ πάντα τὰ ὄρνεα ἐχορτάσθησαν ἐκ τῶν σαρκῶν αὐτῶν»."
Οπότε υπάρχει περιθώριο για κάποιους και για ποιούς αν το κατάλαβα καλά?
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
FirstLast έγραψε:Να σημειώσω οτι είναι αναφορά στο κείμενο ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓ.ΙΠΠΟΛΥΤΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ Β΄ΜΕΡΟΣ
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
vas019 έγραψε:Θεωρητικα υπάρχει, πρακτικα υπερβολικα δυσκολο...αν σκεφτεις την διαμονοκαταληψη και την δειλια στην καρδια που θα εμβαλει κατι τετοιο ..
Η ποινη σε κατι τετοιο ισως να ειναι θανατος επιγειος...Με το αιμα πιθανον να ξεπλυθει για οσους το αποφασισουν...αλλα θα ειναι εξαιρεσεις ...
Στο κειμενο που εβαλες, θα ελεγθει αλλα οχι αμεσα ..Ο αΓΙΟς ιΠΠΟΛΥΤΟς ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ για αντιχριστο και το δευτερο θεωρειται συνθετικο και ψευδεπιγραφο...απο τον Εφραιμ τον Συρο και τον Αγ.Ιππολυτο..
Πρεπει να δω αν ανηκει στο ψευδεπιγραφο γιατι απο το στυλ του ετσι μοιαζει ...
Δεν εχω χρονο να γινει αμεσα αλλα καποια στιγμη πρωτα ο Θεος ..
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Περιθώριο μετανοίας μετά το χάραγμα;
FirstLast έγραψε:Ναι, αν και όποτε υπάρχει αυτή η δυνατότητα θα ηταν χρήσιμο. Οι αυθεντικές πηγές είναι κρίσιμο στοιχείο.
raimon- Αριθμός μηνυμάτων : 9043
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Παρόμοια θέματα
» η ΔΥΝΑΜΗ της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ..
» O Αντίχριστος έρχεται μετά την αναβίωση της Ορθοδοξίας site
» Tεχνολογίες που στρώνουν τον δρόμο στο τελικό ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ-ΧΑΡΑΓΜΑ...
» Δωρεάν ΒΙΒΛΙΟ:Το χάραγμα του αντιχρίστου κατά Γραφή και Πατε
» ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ
» O Αντίχριστος έρχεται μετά την αναβίωση της Ορθοδοξίας site
» Tεχνολογίες που στρώνουν τον δρόμο στο τελικό ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ-ΧΑΡΑΓΜΑ...
» Δωρεάν ΒΙΒΛΙΟ:Το χάραγμα του αντιχρίστου κατά Γραφή και Πατε
» ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης