Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων
Σελίδα 1 από 1
Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων
vas019 έγραψε:Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων με την ορθόδοξη άποψη των επιβεβαιώσεων και πολλαπλών δρόμων, κυρίως μέσω Δανιήλ.
https://youtu.be/6PVnYbaQAvc
Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων
Ο πραγματικος στοχος μαλιστα ειναι να αποδομηθει η θεωρια της τελευταις γενιας επειδη την ...λενε οι Ιεχωβαδες ..Με την ιδια λογικη βεβαια πρεπει οτι λεει οποιοσδηποτε αιρετικος να ειναι λαθος εξ ορισμου ...
Καποιοι ειδκοι εδω καποια στιγμη μπορει να εντοπισουν στοιχεια αυτης της προσπαθειας, λες και το θεμα με τους Ιεχωβαδες ειναι εαν βρηκαν και μερικα σωστα μεσα στην πλανη τους και οχι η πλανη τους ...
Αντι να διδαξουν τον κοσμο πως αντιμετοπιζουν τους διαβασμενους ιεχωβαδες με την ερμηνεια τους, τους μιλουν για το τελος του σκομου των ιΕΧΩΒΑΔΩΝ οποτε οποιος πει κατι κοινο με αυτους ειναι αιρετικος ...
amnos- Αριθμός μηνυμάτων : 1146
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων
vas019 έγραψε:Η προσπάθεια ταύτισης αιρετικών και ορθοδοξων μεθόδων
Ενώ μερικοί σεβαστοί ορθόδοξοι προσπαθούν, μάταια, να ταυτίσουν την συγκεκριμένη μεθοδολογία με παρόμοια των μαρτύρων του Ιεχωβά, αψηφούν δυο βασικά πράγματα.
Πρώτον δεν σημαίνει ότι κάποια αιρετική ομάδα είναι σε οτιδήποτε λέει , πράττει και σκέφτεται απόλυτα λάθος. Ο Άγιος Νικόδημος το έχει ξεκαθαρίσει με τον δανεισμό και την ορθοδοξοοποιήση έργου αιρετικού. Μέσα στο ορθόδοξο πλαίσιο μπορούμε λοιπόν να εντάξουμε οτιδήποτε χρήσιμο, από την στιγμή που δεν αλλοιώνει την δογματική θεολογία και λατρεία της ανατολικής Εκκλησιάς. Σε διαφορετική περίπτωση δεν πρέπει να δεχτούμε το παρακάτω εδάφιο, αλλά και όλα τα αποτελέσματα της τεχνολογίας εάν έχουν εφευρεθεί και παραχθεί από αιρετικούς.
Ιωάν. 1:9 Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὃ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον.
Ούτε να δεχτούμε και την Αγάπη του Θεού, επειδή και οι άλλες ομολογίες και θρησκείες μιλούν για τον Θεό της Αγάπης κτλ. Συνεπώς οι ταυτίσεις σε σημεία της αληθινής Πατερικής ορθόδοξης διδασκαλίας με αιρέσεις, δεν είναι πάντα λάθος. Η αληθινή ΠΑΤΕΡΙΚΗ ορθόδοξη διδασκαλία έχει την Απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη αλήθεια και μέρος αυτής της αλήθειας μπορεί να έχει παραχαραχτεί σε σημεία και από αιρετικούς. Αλλά δυστυχώς παραχαράσσεται και από ορθοδόξους στον τύπο και σχήμα τουλάχιστον. Με πόνο παρατηρεί κανείς την σημερινή σατανοπληξία πολλών νεοπατέρων, που υποτιμούν τους Αγίους προπάτορες τους, και διδάσκουν αντίθετα σε πολλά σημεία από αυτούς, ειδικά στα εσχατολογικά θέματα. Νομίζουν ότι μόνο με την Αγία Γραφή μπορούν να ερμηνεύσουν τα πάντα, σαν άλλοι προτεστάντες. Και το λυπηρό είναι ότι πολλοί φέρουν βαρύγδουπους τίτλους , αλλά είναι κενοί ουσιαστικού Πατερικού περιεχόμενου.
Επίσης οι υποτιθέμενοι προστάτες επί των αναγνωρισμένων αιρέσεων, έχουν αποτύχει δραματικά να καταδικάσουν την μέγιστη προδοτική παναίρεση του οικουμενισμού, για σχεδόν έναν αιώνα και αυτό είναι μια τεράστια αποτυχία τους. Συνεπώς από την στιγμή που δεν την ομολογούν συνεχώς , δεν ανησυχούν για αυτήν πέραν κάποιων φωτισμένων Αγίων ανθρώπων, άδικα προσπαθούν να στιγματίσουν τις ορθόδοξες προσπάθειες εμβάθυνσης στις ορθόδοξες ερμηνείες και κατανοήσεις των Θείων πληροφοριών, για τους χρόνους και τα σημεία των εσχάτων. Ειδικά ισχύει για όσους αποφεύγουν να μιλήσουν για το χάραγμα αλλά μιλούν αόριστα για σημεία από τον ουρανό, τα οποία θα γίνουν μόνο όταν έχουν συντελεστεί οι προφητευμένες προδοσίες από τους χριστιανούς παγκοσμίως. Συνεπώς θα είναι αργά για την πλειοψηφία. Τέλος, οι αιρετικοί Ιεχωβάδες δεν ερμήνευσαν σωστά την συμπλήρωση του καιρού των εθνών, που είναι η ίδρυση του κράτους του Ισραήλ.
amnos- Αριθμός μηνυμάτων : 1146
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Η προσπάθεια συσχέτισης της πλανερής θεωρίας των ιεχωβάδων
vas019 έγραψε:"Στην συνείδηση άλλωστε του Αγίου Νικοδήμου η υιοθέτηση από τους Ορθοδόξους συγγραφείς ιδεών της δυτικής θεολογίας δεν συνιστά επιλήψιμη πράξη, αρκεί τα δάνεια να είναι απηλλαγμένα από αιρετικές κακοδοξίες. Αυτήν την άποψη εκφράζει στο «Εξομολογητάριο» λέγοντας: «Και το να διαλέγη τινάς τα καλά και ορθά από τους εναντίους, τούτο δεν κατηγορείται· αλλ' όχι και το να δανείζεται τα σαθρά και κακόδοξα»." - Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, , ΚΟΛΛΥΒΑΔΙΚΑ, Πρωτ.Θεόδωρου Ζήση, Καθηγ. Α.Π.Θ, Εκδ. Βρυέννιος, http://www.impantokratoros.gr/0108812A.el.aspx,
amnos- Αριθμός μηνυμάτων : 1146
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης