Η ένσταση της Α 'Θεσσαλονικείς
Σελίδα 1 από 1
Η ένσταση της Α 'Θεσσαλονικείς
vas019 έγραψε:1Θεσ. 5:1 Περὶ δὲ τῶν χρόνων καὶ τῶν καιρῶν, ἀδελφοί, οὐ χρείαν ἔχετε ὑμῖν γράφεσθαι·
1Θεσ. 5:2 αὐτοὶ γὰρ ἀκριβῶς οἴδατε ὅτι ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτὶ οὕτως ἔρχεται.
1Θεσ. 5:3 ὅταν γὰρ λέγωσιν, εἰρήνη καὶ ἀσφάλεια, τότε αἰφνίδιος αὐτοῖς ἐφίσταται ὄλεθρος, ὥσπερ ἡ ὠδὶν τῇ ἐν γαστρὶ ἐχούσῃ, καὶ οὐ μὴ ἐκφύγωσιν.
1Θεσ. 5:4 ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστὲ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ·
1Θεσ. 5:5 πάντες ὑμεῖς υἱοὶ φωτός ἐστε καὶ υἱοὶ ἡμέρας.
1Θεσ. 5:6 οὐκ ἐσμὲν νυκτὸς οὐδὲ σκότους. Ἄρα οὖν μὴ καθεύδωμεν ὡς καὶ οἱ λοιποί, ἀλλὰ γρηγορῶμεν καὶ νήφωμεν.
1Θεσ. 5:7 οἱ γὰρ καθεύδοντες νυκτὸς καθεύδουσι, καὶ οἱ μεθυσκόμενοι νυκτὸς μεθύουσιν·
1Θεσ. 5:8 ἡμεῖς δὲ ἡμέρας ὄντες νήφωμεν, ἐνδυσάμενοι θώρακα πίστεως καὶ ἀγάπης καὶ περικεφαλαίαν ἐλπίδα σωτηρίας·
1Θεσ. 5:9 ὅτι οὐκ ἔθετο ἡμᾶς ὁ Θεὸς εἰς ὀργήν, ἀλλ' εἰς περιποίησιν σωτηρίας διὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ,
------------------------------------------------------------------
Πολλὰ μὲν ἐπείγεται μανθάνειν ἤδη καὶ καταλαμβάνειν ἡμῶν ἡ διάνοια,
ἀγαπητοί· μάλιστα δὲ τὸν περὶ συντελείας καιρόν. Διὰ τοῦτο τοὺς ταύτην τὴν
ἄκαιρον νοσοῦντας πολυπραγμοσύνην καταστέλλων ὁ Παῦλός φησι· Περὶ δὲ τῶν
χρόνων καὶ τῶν καιρῶν, ἀδελφοὶ, οὐ χρείαν ἔχετε γράφεσθαι ὑμῖν. Ποῖον γὰρ, εἰπέ
μοι, τὸ κέρδος; Θῶμεν εἶναι τὴν συντέλειαν μετὰ εἴκοσιν ἔτη, μετὰ τριάκοντα ἔτη,
μετὰ ἑκατόν· τί τοῦτο πρὸς ἡμᾶς; οὐχὶ ἑκάστου ἡ συντέλεια τὸ τῆς ζωῆς αὐτοῦ πέρας
ἐστί; τί πολυπραγμονεῖς καὶ ὠδίνεις ὑπὲρ τοῦ κοινοῦ τέλους; Ἀλλ' ὥσπερ ἐν τοῖς
ἄλλοις τὰ ἴδια ἀφέντες, τὰ κοινὰ μεριμνῶμεν, καὶ πάντων φροντίζομεν μᾶλλον ἢ
τῶν οἰκείων, οὕτω καὶ ἐνταῦθα, ἀφέντες τὸ οἰκεῖον ἕκαστος τέλος μεριμνᾷν, τὴν
κοινὴν κατάλυσιν διδαχθῆναι βουλόμεθα. Εἰ δὲ μαθεῖν βούλεσθε διὰ τί ἡμῖν ἡ
τελευτὴ ἀποκέκρυπται, καὶ διὰ τί ὡς κλέπτης ἐν νυκτὶ, οὕτως ἔρχεται, ἐγὼ, ὡς
ἐμαυτῷ δοκεῖ καλῶς ἔχειν, ἐρῶ. Οὐδεὶς ἂν ἀρετῆς ἐπεμελήθη ποτὲ παρὰ τὸν ἅπαντα
βίον, εἰ τὸ τέλος ᾔδει, ἀλλ' εἰδὼς αὐτοῦ τὴν τελευταίαν ἡμέραν, μυρία ἐργασάμενος
πρότερον δεινὰ, καὶ τῇ μετανοίᾳ τότε προσελθὼν, οὕτως ἂν ἀπῆλθεν. Εἰ γὰρ νῦν τοῦ
τῆς ἀδηλίας φόβου κατασείοντος τὰς ἁπάντων ψυχὰς, πάντες τὸν ἔμπροσθεν
63.802.30 βίον ἅπαντα ἐν κακίᾳ καταναλώσαντες, εἰς ἐσχάτας ἀναπνοὰς τῇ μετανοίᾳ
διδόασιν ἑαυτοὺς, εἰ σφόδρα ἦσαν ὑπὲρ τούτου πεπεικότες ἑαυτοὺς, τίς ἄν ποτε
ἀρετῆς ἐπεμελήθη;
63.802 ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ..
Το κλειδι εδω στα λογια του αγιου ειναι το ΑΚΑΙΡΟΝ ....
Οντως τοτε, δεν υπηρχε καμια ενδειξη εποχης αντιχριστου, ηταν πρωτοχριστιανικα έτη, και χρειαστηκε δευτερη επιστολη για να ξεκαθαρισει οτι
2Θεσ. 2:3 ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας,
..ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΙΡΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΕ ΔΙΑΔΩΣΗ Η ΥΠΑΡΞΗ...
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΟΗΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΘΙΚΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΕΙ..
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΟΜΟΙΕς ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ , ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ , ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΑΧΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ..
ΕΚΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ..
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΕΛΟΣ..
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΑΚΑΙΡΟΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ..
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΟΙ, ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΤΣΙ..
ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ , ΑΧΡΗΜΑΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ 666 ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ..
amnos- Αριθμός μηνυμάτων : 1146
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Απ: Η ένσταση της Α 'Θεσσαλονικείς
vas019 έγραψε:Φοβήθητι τὸ τοῦ
μέλλοντος ἄδηλον. Ὡς κλέπτης ἐν νυκτὶ, οὕτως ἔρχεται ὁ θάνατος· οὐδὲ ἁπλῶς ὡς
κλέπτης, ἀλλὰ καθευδόντων ἡμῶν ἐπιτίθεται, καὶ ῥᾳθυμοῦντας λαβὼν ἄπεισι. Διὰ
τοῦτο ἄδηλον ἐποίησε τὸ μέλλον ὁ Θεὸς, ἵνα ἀεὶ τῷ τῆς προσδοκίας ἀδήλῳ ἐν ἀρετῇ
διάγωμεν
60.183 ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ..
ΚΑΙ ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ...ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ
ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΕΝΣΤΑΣΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟΤΑΤΟ ΑΝΔΡΑ ΓΙΑ ΨΕΜΑΤΑ..
Η ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΘΑΙΝΕΙ ΩΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΥΣ ..
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΣΥΜΕΩΝ Ο ΝΕΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ,
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΩΣ ΚΛΕΠΤΗΣ...
ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΕΙ Ο Π.ΘΕΟΔΟΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ..
ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ..Η ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ..
ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ...
ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΕΙ..
amnos- Αριθμός μηνυμάτων : 1146
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2013
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης